مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-11ورزشي

مشکل بیرانوند روحی روانی است/تیم ملی دوم در ایران داریم


مربی دروازه بان ها در فوتبال پایه عملکرد تیم فوتبال امید ایران در خصوص بحران به وجودآمده با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال امید در مسیر صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک پاریس با کسب 6 امتیاز از دو برد مقابل هنگ کنگ و افغانستان آماده بازی با ازبکستان می شود.

کلین شیت محمدرضا خالدآبادی در بازی با هنگ کنگ و افغانستان باعث امیدواری اهالی فوتبال برای ادامه گل نخوردن های این تیم در سخت ترین بازی مقابل ازبکستان شده است.

خالدآبادی در حالی یکی از مهم ترین چهره های درون دروازه تیم امید شده است که موقعیت گلر در چارچوب دروازه تیم ملی بزرگسالان کاملا متفاوت شده است.

علیرضا بیرانوند در دقیقه 23 دیدار تیم ملی ایران مقابل بلغارستان به دلیل پرتاب دست با مصدومیت از ناحیه کشاله پا روبرو شد و جای خود را به پیام نیازمند داد.

آسیب دیدگی بیرانوند نه تنها او را از بازی دوستانه با آنگولا دور کرد بلکه حضورش در دیدار پرسپولیس با النصر عربستان را نیز با اما و اگر روبرو کرده است.

کادر پزشکی تیم ملی ایران دوران نقاهت او را دو تا سه هفته عنوان کرد اما بیرانوند تصمیم دارد هرطور شده خودش را به بازی حساس پرسپولیس با النصر عربستان که 28 شهریورماه برگزار می شود ،برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیرانوند روحی روانی است/تیم ملی دوم در ایران داریم

مشکل بیرانوند روحی روانی است/تیم ملی دوم در ایران داریم