مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 18:252023-09-09اجتماعي

شهرکرد برای آغاز سال تحصیلی آماده می شود


در آستانه بازگشایی مدارس نیروهای شهرداری شهرکرد با تمام ظرفیت فعالیت خود را آغاز کرده اند تا شهر را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده کنند و دانش آموزان در تردد و مسائل شهری دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، در آستانه بازگشایی مدارس نیروهای شهرداری شهرکرد با تمام ظرفیت فعالیت خود را آغاز کرده اند تا شهر را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده کنند و دانش آموزان در تردد و مسائل شهری دچار مشکل نشوند.

اجرای عملیات خط کشی معابر در آستانه بازگشایی مدارس پیمان محقق  گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر، عملیات خط کشی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس با هدف ایمن سازی در دست اجرا است.

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد اظهار داشت: به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آن ها در خیابان ها و معابر اصلی شهر خط کشی خطوط عابر پیاده، آشکارسازی سرعت گیرها و سرعتکاه ها و سایر اقدامات ترافیکی در جلوی درب مدارس به صورت شبانه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه عملیات خط کشی معابر سطح شهر تا بازگشایی مدارس تداوم دارد، افزود: یک هزار و 400 مترمربع از معابر در مقابل مدارس با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان خط کشی و یا آشکارسازی محل عبور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد برای آغاز سال تحصیلی آماده می شود

شهرکرد برای آغاز سال تحصیلی آماده می شود