مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-27سياسي

باقری: ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند


در تماس تلفنی «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «مارسل دیفینک» همتای هلندی، درباره آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران و هلند گفت وگو شد.

- علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مارسل دیفینک همتای هلندی، درباره آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران و هلند گفت وگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقری در این تماس تلفنی با اشاره به سابقه مناسبات دو کشور تصریح کرد: ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند که انتظار می رود در سایه اراده متقابل، همکاری ها بیش از پیش گسترش یابد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه اظهار کرد : اگرچه ممکن است در نگاه دو کشور تفاوت هایی وجود داشته باشد، اما گفت وگو و رایزنی مستمر همواره انتخاب اول جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با هلند بوده، چراکه معتقدیم این گفت وگوها در آغاز به رفع سوء تفاهمات و در نهایت به تعامل میان طرفین کمک می کند.

مارسل دیفینک معاون سیاسی وزارت خارجه هلند ضمن تاکید بر اهمیت گفت وگو میان دو کشور، خاطر نشان ساخت: ماهیت دیپلماسی چیزی جز گفت وگو نیست و اگرچه دیپلماسی همه مشکلات را برطرف نمی کند، اما می تواند سوء تفاهمات را رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند

باقری: ایران و هلند در شرایط جدیدی از همکاری قرار دارند