مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:252023-08-26اقتصادي

کارخانه کنستانتره مس در بردسکن به بهره برداری رسید


همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی کارخانه کنستانتره مس در بردسکن به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی کارخانه کنستانتره مس در بردسکن به بهره برداری رسید.

در این مراسم که شنبه چهارم شهریورماه در منطقه درونه بردسکن برگزار شد، استاندار خراسان رضوی کارخانه کنسانتره مس را در جریان اقتصادی استان اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: اکتشاف، استخراج و فرآوری ظرفیت های معدنی، یک مزیت ویژه برای خراسان رضوی است.

یعقوبعلی نظری عنوان کرد: اگرچه بردسکن در این حوزه یک پهنه خاص و با ظرفیت است اما خیلی روی آن تمرکز نشده است، می طلبد بر ظرفیت های این منطقه تمرکز بیشتری شود و استعدادها به فعلیت تبدیل شوند.

وی وجود معادن مس، سیلیس، فولاد و آهن را از ظرفیت های مهم شهرستان بردسکن دانست و افزود: باید بسته صنعتی-معدنی خاص بردسکن تهیه شود و با تمرکز روی چند مورد، کار ویژه صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه احیاء بیش از 350 واحد راکد صنعتی از اقدامات موفق در خراسان رضوی است، بیان کرد: ایجاد 106 هزار شغل خالص و رشد 260 درصدی توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی در خراسان رضوی جزء دستاوردهای دولت در این خطه است که در این راستا کسب رتبه برتر اشتغال کشور را کسب نمودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کنستانتره مس در بردسکن به بهره برداری رسید

کارخانه کنستانتره مس در بردسکن به بهره برداری رسید