مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-10پزشكي

افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمد ملک زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار مبتلایان به کرونا در شهریور نسبت به مرداد دو برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،محمد ملک زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: تعداد کسانی که در مرداد ماه پی سی آر مثبت داشتند 12 نفر بوده اما این آمار در شهریور دو برابر شده است.

  ملک زاده افزود: تعداد پی سی آر مثبت شهریور ماه به 26 مورد افزایش یافت که با توجه به این وضعیت کرونا جدی گرفته شود.

   معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مکان های شلوغ تاکید کرد و گفت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین و همچنین فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس، مردم به هشدارهای کرونایی توجه داشته باشند.

  ملک زاده به تزریق واکسن کرونا توصیه کرد و گفت: کسانی که علائم سرماخوردگی و تب دارند نسبت به قرنطینه خود و عدم حضور در اجتماع اقدام کنند، ضمن اینکه افراد آسیب پذیر و افراد دارای بیماری زمینه ای برای تزریق واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد