مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02ورزشي

رییس نزدیک به سجادی از ژیمناستیک استعفا می دهد


در پی اتفاقاتی که پس از برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک رخ داد و منجر به نامه نگاری فدراسیون جهانی و رد نتیجه انتخابات، عدم اعزام ملی پوشان به چند رویداد آسیایی و در نهایت عدم تأیید لایسنس (مجوز) ورزشکاران شد، چند روز قبل جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همچنین مسئولان سابق فدراسیون برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ طی چند ماه اخیر گروهی که با سردمداری خانم زهرا اینچه درگاهی معتقد به باطل بودن انتخابات و غیرقانونی بودن رییس نزدیک به حمید سجادی بودند، مجوز اعزام ژیمناست های ایران به رقابت های بین المللی را بستند و دود اختلاف دو طرف به چشم ورزشکاران رفت.

به نظر می رسد در بازی های آسیایی هانگژو هم ژیمناستیک ایران غایب خواهد بود چراکه بازهم اینچه درگاهی به معرفی لیست کشورمان به فدراسیون جهانی رضایت نداده است.

عمده ترین دلیل برگزاری جلسه اخیر، رایزنی پیرامون تأیید مجوز دو ورزشکار اعزامی به بازی های آسیایی توسط رییس سابق فدراسیون بود که البته هیچ توافقی در این باره انجام نشد! پس از این جلسه مسائل مختلفی پیرامون ابطال انتخابات و .

مطرح شد.

در تازه ترین واکنش به این اتفاقات، عابد حقدادی رییس فدراسیون صحبت هایی را در صفحه شخصی اش در فضای مجازی مطرح کرده که به نظر می رسد قرار است اتفاقات تازه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس نزدیک به سجادی از ژیمناستیک استعفا می دهد

رییس نزدیک به سجادی از ژیمناستیک استعفا می دهد