مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-25اقتصادي

انعقاد 10 تفاهم نامه احداث فضای آموزشی مشارکتی در گلستان


معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 تفاهم نامه احداث فضای آموزشی با 48 کلاس درس و مشارکت 380 میلیارد ریالی خیران در نقاط محروم استان منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد شاهکومحلی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون 10 تفاهم نامه احداث فضای آموزشی با 48 کلاس درس و چهار هزار و 900 مترمربع زیربنا و مشارکت 380 میلیارد ریالی خیران در نقاط محروم استان منعقد شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: در هفته دولت 25 پروژه آموزشی با 100 کلاس درس و 11 هزار مترمربع زیربنا با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی مدارس گلستان تحویل دانش آموزان استان می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون چهار پروژه در شهرستان های گرگان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه به صورت تمام خیری توسط خیران ساخته شده است.

شاهکومحلی در ادامه بهره گیری از همه ظرفیت ها، صنایع و کارخانجات در امر مقدس مدرسه سازی، پررنگ کردن نقش مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و اجرای طرح شهید عجمیان (بهسازی و شاداب سازی مدارس) در تابستان از مهم ترین برنامه ها در سال جاری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 10 تفاهم نامه احداث فضای آموزشی مشارکتی در گلستان

انعقاد 10 تفاهم نامه احداث فضای آموزشی مشارکتی در گلستان