مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-24سياسي

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند


تکریم خانواده شهدا وظیفه فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مادر شهیدان والا مقام عابدین امیدی و ابراهیم جمشیدی در اولین روز از هفته دولت اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند.

نقدی با بیان اینکه اینکه اولین شخصی که شهید شفاعت می کند پدر مادر و خانواده اوست، گفت: خداوند به شما سرمایه عظیمی داده است و اینکه ما خدمت شما می آییم به طمع آن مقام شفاعتی است که شهدای گرانقدر شما دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون خود سبب سرافرازی کشور و ملت شدند، افزود: همگی ما مدیون فداکاری و از خود گذشتگی آنان هستیم و وظیفه همه ما این است که از خانواده های شهدا سرکشی و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشیم.

نقدی با اشاره به نقش شهیدان در امنیت و آرامش امروز کشور بیان کرد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی ها و ایثارگری همه رزمندگان اسلام است و تکریم خانواده های معظم این عزیزان کوچک ترین تکلیف برای مسئولان به شمار می رود.

گفتنی است، شهید عابدین امیدی در سال 1341 در روستای نصیرمحله از توابع بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت است که به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و در سیزدهم شهریور سال 1362 در بانه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می کند