مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-02اقتصادي

تجارت باید در خدمت تولید باشد/ مهار تورم از مسیر رشد تولید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی عصر شنبه در هفتاد و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای مهار تورم، باید تولید در کشور بالا و افزایش یابد و تجارت باید در خدمت تولید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی عصر شنبه در هفتاد و هفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مهار تورم از مسیر رشد تولید است، تجارت باید در خدمت تولید باشد و از طرفی به سمت استفاده از سازوکاری به غیر از منابع بانکی حرکت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: لیستی از همه مشکلات فعالین اقتصادی که تشابه بسیاری در استان های مختلف دارد تهیه شده و به زودی از این مشکلات عبور می کنیم و مسائل را به شکلی که مغایر قانون نباشد حل می کنیم، اما حل مشکلات به معنی خاتمه کار نیست.

وی ادامه داد: برای اتخاذ یک تصمیم درست در بحث انتقال کارت های بازرگانی صنایع بزرگ استان به محل استقرار شرکت، کارگروهی فعال می شود تا مسئله از جنبه های مختلف بررسی فنی شود و پس از آن تصمیم نهایی اتخاذ می شود، مسیر سخت و ناهمواری در پیش است، اما با همت های بلند و برنامه ریزی صحیح می توان بر مشکلات غلبه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت باید در خدمت تولید باشد/ مهار تورم از مسیر رشد تولید است

تجارت باید در خدمت تولید باشد/ مهار تورم از مسیر رشد تولید است