مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-24اقتصادي

تنظیم بازار برنج در گیلان


بازار برنج در حال تنظیم شدن است و برای چهار ماه(تا پایان آذرماه) واردات برنج ممنوع است و پس از آن نیاز کشور بررسی و در صورت ضرورت به میزان لازم برنج وارد کشور می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان یادآور شد: بازار برنج در حال تنظیم شدن است و برای چهار ماه(تا پایان آذرماه) واردات برنج ممنوع است و پس از آن نیاز کشور بررسی و در صورت ضرورت به میزان لازم برنج وارد کشور می شود.

اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح همزمان 53 پروژه آب و فاضلاب استان در منطقه سیاه اسطلخ، با اشاره به گرامیداشت هفته دولت خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر نماد مدیریت جهادی بودند و ما باید از آنان در خدمت صادقانه به مردم الگو بگیریم و برای رفع مسائل مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست، اظهار کرد: از یک سال قبل جلوگیری از ورود آلودگی ها و پساب ها به رودخانه ها را در دستور کار جدی قرار داده ایم؛ ضمن اینکه اهتمام ما برای آبرسانی و استفاده مردم از آب بهداشتی و سالم است.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات دولت در بخش های مختلف از جمله مسکن، عنوان کرد: در مجموع در موضوع نهضت ملی مسکن 90 هزار واحد اعم از شهری و روستایی و بافت فرسوده برای گیلان در نظر گرفته شده که تاکنون 2500 واحد تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار برنج در گیلان

تنظیم بازار برنج در گیلان