مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-31سياسي

آب شاهرود توسط 25 حلقه چاه تامین می شود/ «شاهوار» شاهرگ اصلی حیات


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه آب شرب شهرستان از 25 حلقه چاه تامین می شود، گفت: شاهرگ اصلی تامین آب این چاه ها کوه «شاهوار» است.

- شاهرود- نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه آب شرب شهرستان از 25 حلقه چاه تامین می شود، گفت: شاهرگ اصلی تامین آب این چاه ها کوه شاهوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح یک طرح تصفیه خانه فاضلاب در شاهرود با حضور وزیر کشور، با اشاره به معضلات و مشکلات موجود در شرق استان سمنان بیان کرد: مشکل اصلی ما در شهرستان شاهرود، معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه مشکل آب نیز از دیگر مواردی است که در شهرستان شاهرود با آن مواجه هستیم، ابراز کرد: 25 حلقه چاه، آب شُرب شهرستان از تأمین می کنند که کوه شاهوار در زمره اصلی ترین این منابع است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه یکی دیگر از منابع آب پایدار که در زمره طرح های ردیف دار و مصوبه دولت است، انتقال آب از چشمه قطری محسوب می شود، گفت: عمده نصب خط انتقال آن انجام شده و لذا امید است که این طرح نیز به اکمال برسد.

خانی همچنین گفت: از وزارت کشور نیز درخواست داریم تا حفظ این دو منبع اصلی آب پایدار شاهوار و چشمه سارهای قطری برای شهرستان شاهرود مورد توجه و عنایت ویژه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شاهرود توسط 25 حلقه چاه تامین می شود/ «شاهوار» شاهرگ اصلی حیات

آب شاهرود توسط 25 حلقه چاه تامین می شود/ «شاهوار» شاهرگ اصلی حیات