مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-24سياسي

دولت : ادعای دو برابر شدن حقوق دولتمردان دروغ است


سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد برخی ادعاها درباره دو برابر شدن حقوق اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: این ادعا کاملا کذب و قطعا دروغ است.

  - رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد برخی ادعاها درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: این ادعا کاملا کذب و قطعا دروغ است.

  سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز در گفت و گو با فارس، در مورد برخی ادعاها درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای کابینه دولت سیزدهم گفت: این ادعا کاملا کذب و قطعا دروغ است.

    اخیرا ادعایی درباره دوبرابر شدن حقوق اعضای هیات دولت مطرح شد که پس از این ادعا محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور با حضور در یکی از برنامه های رسانه ملی گفته بود: اخیراً دیدم یکی از عزیزان مطلبی را در فضای مجازی منتشر کردند که در دولت آقای رییسی حقوق اعضای دولت دو برابر شد، این کذب محض است، چرا که اساساً قانون اجازه این موضوع را نمی دهد و تمامی مسائل در دولت سیزدهم در چارچوب قانون انجام می شود و دریافتی و پرداختی و سقف و کف تمام پرداخت ها در قانون بودجه موجود است.

  رییس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه گفت وگو با فارس تصریح کرد: مشی دولت مشخص است؛ دولت در کنار مردم و همراه با آنهاست و این مساله نیز مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت : ادعای دو برابر شدن حقوق دولتمردان دروغ است

دولت : ادعای دو برابر شدن حقوق دولتمردان دروغ است