مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-09اقتصادي

بازار لوازم التحریر زیر رصد ناظرات تعزیرات


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در آستانه سال تحصیلی و گرم شدن بازار خرید و فروش لوازم التحریر، ناظرات تعزیرات حکومتی این بازار را زیر نظر گرفته تا با متخلفان برخورد شود.

- علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در کنار برپایی نمایشگاه پاییزه و فروش لوازم التحریر در سطح بازار نیز عرضه محصولات متنوع نوشت افزار را در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد هستیم که اکیپ های بازرسی ما در نوبت صبح و عصر به این واحدها سرکشی کرده و قیمت ها و کیفیت محصولات عرضه شده را مورد رصد و پایش قرار می دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت عرضه نوشت افزار، البسه و کیف و کفش طرح نظارتی تعریزات با همراهی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت از 15 شهریورماه شروع شده و تا 15 مهرماه این طرح نظارتی و بازرسی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: اکیپ های ما با سرکشی به اکثر فروشگاه ها و عرضه کنندگان لوازم التحریر و سایر اقلام دانش آموزی سعی خواهند کرد تا با متخلفان احتمالی در این حوزه برخورد کرده و در مرحله اول تا 10 برابر نرخ کالای گران فروشی شده با جریمه نقدی روبه رو شده و در صورت تکرار پلمب محل مد نظر قرار می گیرد.

رحیمی آذر افزود: از طریق سامان 135 تعزیرات و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارش های مردمی در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار لوازم التحریر زیر رصد ناظرات تعزیرات

بازار لوازم التحریر زیر رصد ناظرات تعزیرات