مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-05حوادث

دستگیری باند جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا


فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک باند کلاهبرداری حرفه ای جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه گودرز داوری فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر انهدام باند کلاهبرداری جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری های سریالی از شهروندان تحت عنوان جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند که 2 مرد جوان با چرب زبانی و جعل مدارک هویتی برای اخذ ویزا کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی از شهروندان پول های زیادی دریافت و نهایتا کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و پی بردند که آنها قصد دارند تا با جعل مدارک بیشتر مبالغ دیگری از شهروندان دریافت کنند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و 2 متهم اصلی پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا

دستگیری باند جعل پاسپورت و مدارک اخذ ویزا