مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-11فرهنگي

استقبال یزدی ها از سینما دو برابر شد/چالش سینماها مختص یزد نیست


رییس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که یزد به لحاظ نسبت صندلی به تماشاگر رتبه سوم کشور را دارد، - ایسنا/یزد رییس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که یزد به لحاظ نسبت صندلی به تماشاگر رتبه سوم کشور را دارد، از رشد دو برابری استقبال مخاطبان از سالنهای سینمایی استان طی سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

فهیمه سهیلی راد در آستانه روز ملی سینما (21 شهریور) در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: استان یزد در حال حاضر 13 سالن فعال سینمایی در شهرهای یزد، میبد و بافق با ظرفیت جمعاً دو هزار و 624 صندلی دارد ولی به زودی چهار سالن سینمایی در مجتمع تجاری خلیج فارس یزد مورد بهره برداری قرار گرفته و به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی با بیان این که در مجتمع تجاری تفریحی سینمایی شاهدیه در شهرستان یزد نیز دو سالن سینمایی در نظر گرفته شده که در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در مرکز استان از نظر تعداد صندلی به تماشاگر، در شرایط مناسبی قرار داریم و به نظر می رسد ساخت سالن سینما دیگر توجیه اقتصادی نداشته باشد.

سهیلی راد در همین رابطه یادآور شد: براساس اطلاعات منتشر شده سازمان سینمایی کشور در سال 1399، یزد در نسبت صندلی به تماشاگر دارای رتبه سوم کشور بوده است و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال یزدی ها از سینما دو برابر شد/چالش سینماها مختص یزد نیست

استقبال یزدی ها از سینما دو برابر شد/چالش سینماها مختص یزد نیست