مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-04اقتصادي

تخلف 21 میلیارد تومانی واحدهای صنفی در فومن


فرماندار شهرستان فومن از جریمه بیش از 300 واحد صنفی به علت تخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: 348 واحد به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی به پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، موسی فکور فرماندار شهرستان فومن ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان و در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار یکی از سیاست های دولت سیزدهم در کشور است ، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی همواره عده ای سودجو سعی در ایجاد تنش در بازار از طریق افزایش قیمت را دارند که نهادهای بازرسی و سازمان تعزیرات با نظارت خود اجازه سودجویی به این افراد را نمی دهد.

وی با اشاره به بازرسی از بیش از سه هزار واحد صنفی در شهرستان فومن، گفت: بر اساس آمار از ابتدای امسال تاکنون از سه هزار و 200 واحد صنفی این شهرستان بازرسی شد.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان فومن از جریمه بیش از 300 واحد صنفی به علت تخلف در این شهرستان خبر داد و افزود: 348 واحد به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی به پرداخت بیش از 21 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

فکور با درخواست از مردم در خصوص گزارش تخلف واحدهای صنفی به نهادهای نظارتی و سازمان تعزیرات حکومتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 21 میلیارد تومانی واحدهای صنفی در فومن

تخلف 21 میلیارد تومانی واحدهای صنفی در فومن