مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-26سياسي

شهادت، حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است.

دکترمحمدمهدی زاهدی در حاشیه یادواره 350 شهید و هفت شهید گمنام شهرستان رابر و بزرگداشت سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خط سرخ شهادت در امتداد عاشورای امام حسین (علیه السلام) حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی حق بر باطل است.

وی افزود: سیدالشهدا با تمام هستی اش قدم به میدان کربلا گذاشته و در اوج مصیبت هت ندای الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِک بر می آورد تا پیام آزادگی شان را از فراسوی زمان به عاشقان دلباخته در همایش بزرگ اربعین حسینی برساند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به نقش بی بدیل شهدای خطه رابر خصوصا شهدای ایلات عشایر در دفاع مقدس بیان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی شیرمردی از عشایر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، وی افزود: این خاک (شهرستان رابر) بزرگانی را تحویل ایران زمین داده که تمام مناسبات نظامی جهان را به هم ریخته و در اوج اقتدار گوش به فرمان ولی فقیه زمان امام خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت، حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است

شهادت، حیات بخش جامعه بشری و ضامن پیروزی است