مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-19سياسي

برنامه ریزی برای آمادگی پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان


سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز بر ضرورت اجرای دستورالعمل اقدامات احتیاطی (آمادگی) و پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، خطاب به اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، فرمانداران و رؤسای ستاد پیشگیری، گفت: با توجه به تاکید رییس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص اجرای دستورالعمل اقدامات احتیاطی (آمادگی) و پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان، دستورالعمل اجرایی بمنظور مطالعه دقیق و اتخاذ تدابیر مدیریتی در حوزه مسؤولیتی و همکاری و هماهنگی با دستگاه های مسؤول با توجه به شرایط اقلیمی مناطق این استان ارسال شده است که باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و پیش رو بودن زمستان و تحلیل الگوهای پیش یابی دریافتی از هواشناسی (احتمال بارش نزولات آسمانی فراتر از حد نرمال و افزایش برودت هوا) و لزوم آمادگی برای پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ضروری است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همچنین به منظور فراهم آوردن تجهیزات و امکانات، ارتقای اثربخشی، کنترل شرایط، حفظ آمادگی کامل به ویژه نیروی انسانی، بکارگیری کلیه ظرفیت ها، ارائه خدمات بهینه و تسهیلات ویژه برای هموطنان عزیز در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای آمادگی پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان

برنامه ریزی برای آمادگی پیشگیرانه فصول پاییز و زمستان