مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-09فرهنگي

شهرکرد میزبان 26 اثر در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد در مهر ماه امسال میزبان 26 اثر در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام فرجی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، تعداد آثار راه یافته به مرحله اجرایی بخش نمایش های فردی، نقالی و روایت های ملی و کار آواهای جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی را 26 اثر اعلام و اظهار کرد: این بخش از جشنواره مهر امسال در شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: با پایان یافتن مرحله داوری آثار ارسالی به بخش نمایش های فردی، نقالی و روایت های ملی و کار آواهای بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، در مجموع 26 اثر در این بخش پذیرفته شد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در مرحله نخست داوری ها، 11 اثر در قسمت نقالی و نمایش های فردی برای اجرا معرفی شد، ادامه داد: این آثار شامل نقالی داستان رزم رستم و پولادوند ، داستان بیژن و منیژه ، روایت حمل جیند کلمتی ، فرود جریره ، کردویه خواهر بهرام چوبین ، اژدهاکشی سام ، بیژن و منیژه ، گردآفرید و گذر سیاوش ، غریب نامه ، فریدون، قصه پسرانش و فاتح خیبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد میزبان 26 اثر در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی

شهرکرد میزبان 26 اثر در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی