مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-23سياسي

سفرنامه اربعینی دختران نوجوان در «همسفر من»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مجموعه مستند «همسفر من» با شعار زیارت اربعین به نیابت شهدا، گزارشی از سفر کاروان دختران نوجوان و جوان فعال در فضای مجازی است که با روایت گری حجت الاسلام و المسلمین مسلم داوودنژاد .

- سفرنامه همسفر من به همراه برپایی پویشی به همین نام یکی از تا زه های شبکه پنج سیماست که به مناسبت نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) از چهارشنبه 8 شهریور روانه آنتن می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مجموعه مستند همسفر من با شعار زیارت اربعین به نیابت شهدا، گزارشی از سفر کاروان دختران نوجوان و جوان فعال در فضای مجازی است که با روایت گری حجت الاسلام و المسلمین مسلم داوودنژاد در 10 قسمت به روی آنتن می رود.

این کاروان یک شهریورماه از تهران حرکت خود را آغاز می کند و سوم شهریور از مرز ایران خارج شده و به سمت نجف حرکت می کند.

در این مسیر چند تن از دختران کشور های حوزه مقاومت اسلامی و فرزندان شهدا به این کاروان اضافه می شوند و سپس در طریق الحسین راهی کربلا می شوند.

همسفر من کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سیدابوالفضل موسوی نظر است که از 8 تا 17 شهریور حوالی ساعت 22:40 پخش و روز بعد حوالی ساعت 15:45 بازپخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرنامه اربعینی دختران نوجوان در «همسفر من»

سفرنامه اربعینی دختران نوجوان در «همسفر من»