مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-30حوادث

خسارت سنگین سیل در روستاهای اهر


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از خسارت سنگین سیل به برخی روستاهای این شهرستان خبر داد.

- عباس جهانگیری در گفت وگو با ایسنا گفت: در اثر بارش شدید باران و تگرگ در برخی از مناطق شهرستان اهر متاسفانه به برخی از خانه ها، خودروها و سایر لوازم روستاییان این شهرستان خسارت وارد شد که با حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان امدادرسانی به سیل زدگان سرعت بیشتری گرفت.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید شبانگاهی باعث وقوع سیل در برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان اهر شد، افزود: متاسفانه بیشترین خسارت در روستاهای ساری سولی، خیارلو، قلندر، رواسجان، آذغان، کسانق و کرداحمد گزارش شده بود که امدادگران بلافاصله برای امدادرسانی در این مناطق حضور یافتند.

جهانگیری همچنین از مسدود شدن برخی جاده های روستایی در اثر ریزش سنگ از ارتفاعات نیز خبر داد و افزود: در اثر بارش شدید و در پی آن، ریزش سنگ متاسفانه بیشتر جاده های روستایی مسدود شهرستان مسدود هستند که از همشهریان می خواهیم تا باز شدن کامل جاده ها از تردد در این مسیرها جدا خودداری کنند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: امدادگران به 30 خانوار حادثه دیده امدادرسانی کردند و سرنشینان یک خودروی گرفتار در سیل را نیز نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سنگین سیل در روستاهای اهر

خسارت سنگین سیل در روستاهای اهر