مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-20سياسي

رایزنی علی باقری با نمایندگان سه کشور اروپایی


معاون سیاسی وزیر امور خارجه با نمایندگان 3 کشور اروپایی عضو برجام در نیویورک دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه و مذاکرات رفع تحریم ها به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران که به همراه آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نیویورک حضور دارد، در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی عضو برجام، انگلیس، فرانسه و آلمان دیدار و گفت وگو کرد.

معاون وزیر خارجه پیش از این از برگزاری نشست با طرف های مذاکره کننده در برجام خبر داده بود و گفته بود که در حاشیه مجمع عمومی در نیویورک تاریخ هایی را برای مذاکره با دست اندرکاران مذاکرات تعیین کرده ایم .

  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه وزیر امور خارجه تیر ماه سالجاری در گفت وگو با شبکه فونیکس چین اعلام کرد که هفته هاست گفت وگوهایی را با 3 کشور اروپایی شروع کرده ایم و افزود: گفت وگوها ناظر بر این است که بتوانیم از سوءتفاهم ها عبور کرده و در مسیر تعامل و همکاری بهتری قرار بگیریم.

  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ششم شهریور نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره برگزاری این نشست ها در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با بیان اینکه به مسیر مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی علی باقری با نمایندگان سه کشور اروپایی

رایزنی علی باقری با نمایندگان سه کشور اروپایی