مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-11سياسي

مسائل سیاسی نمی تواند مانع روابط بین المللی محیط زیستی شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بیانیه تهران گفت: توانستیم با برگزاری این اجلاس مسائل محیط زیستی را جدا از مسائل سیاسی بررسی کنیم و به این نتیجه رسیدیم که سیاست نمی تواند کشورها را در مسائل محیط زیستی از همدیگر جدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار اظهار کرد: با برگزاری اجلاس و برقراری روابط بین المللی می توانیم مشکلات و مسائلی را که منجر به بیماری های روحی و جسمی در مردم می شود حل کنیم.

وی افزود: در پایان اجلاس بین المللی تهران از تمام وزرا، معاونین محترم، نمایندگان کشورها، سازمان های مردم نهاد، اساتید، دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه و سازمان های ملل متحد تشکر و قدردانی می کنم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: خداوند را شاکرم که توانستیم با برگزاری این اجلاس مسائل محیط زیستی را جدا از مسائل سیاسی بررسی کنیم و به این نتیجه رسیدیم که سیاست نمی تواند کشورها را در مسائل محیط زیستی از همدیگر جدا کند.

محیط زیست می تواند ما را در یک اجتماع قرار دهد.

وی اضافه کرد: این مشکل و هدف واحد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم که خروجی این اجلاس به نتایج خوب، همکاری های مشترک و اقدامات اجرایی ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل سیاسی نمی تواند مانع روابط بین المللی محیط زیستی شود

مسائل سیاسی نمی تواند مانع روابط بین المللی محیط زیستی شود