مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-09ورزشي

وزرش بانوان استان قم رو به بهبود است


بانوان ورزشکار قمی مخصوصا در سطح حرفه ای بسیار تلاشگر و بی ادعا هستند، فکر می کنم در حال حاضر هم از لحاظ فنی و هم علمی پیشرفت های خوبی داشتند و می توان گفت وزرش بانوان استان هر روز رو به بهبود است.

- ایسنا/قم یک مربی ووشوکار گفت: بانوان ورزشکار قمی مخصوصا در سطح حرفه ای بسیار تلاشگر و بی ادعا هستند، فکر می کنم در حال حاضر هم از لحاظ فنی و هم علمی پیشرفت های خوبی داشتند و می توان گفت وزرش بانوان استان هر روز رو به بهبود است.

ارتقای جایگاه زنان جامعه و ایجاد شرایط لازم برای حضور بانوان طی سال های گذشته در عرصه های مختلف به خصوص در زمینه های هنری، علمی و ورزشی غیرقابل انکار است این در حالی است که دشمنان همواره تلاش کرده چهره ای مخدوش و ناتوان از زن ایرانی به نمایش بگذارند.

بانوان ایران زمین همان بانوانی هستند که از دیرباز با اقتدار و صلابت خود نام آوران این سرزمین متمدن شده اند و در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری به اوج موفقیت و پیروزی رسیده اند.

در همین راستا با یکی از بانوان فعال در رشته ووشو به گفت وگو پرداختیم.

- ایسنا: لطفا خودتان را معرفی کنید؟ معصومه شفایی سنا متولد 1378 دانشجوی ارشد حقوق بین الملل هستم؛ حدود 19 سال سابقه ورزشی دارم و حدود پنج سال است که مربیگری را شروع کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرش بانوان استان قم رو به بهبود است

وزرش بانوان استان قم رو به بهبود است