مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-08سياسي

پرداختی های بیمه سلامت منظم و مرتب است


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، مدعی شد که پرداختی های بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد، تقریبا به روز است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رنجبران گفت: سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان چابک در حال فعالیت است و مأموریت ها را با جدیدت پیگیری می کند.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی در نظام سلامت و سازمان های تابع وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت با فاصله رتبه اول رو اخذ کرد و در زمینه پرداختی ها هم سازمان بیمه سلامت بر خلاف سنوات گذشته ظرف این دو سال با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی توانست پرداخت ها را به موسساتی که طرف قرارداد هستند، منظم و مرتب انجام می دهد.

رنجبران گفت: ما در بحث نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری و روستایی به ماه داریم پرداخت می کنیم در بحث طرح دارویاری که 13500 داروخانه طرف قرارداد داریم پرداخت ها منظم است، لذا سازمان بیمه سلامت از این منظر تأخیری ندارد و در بحث نسخه الکترونیک که رقم ریالی آن رقم درشتی است نیز پرداخت ها به درستی انجام می شود؛ ما هر ماه 1,650 میلیارد تومان در حال پرداخت هستیم و این را هم به وقت انجام می دهیم.

وی از عدم بدهی به بیمارستان ها گفت: در بحث بیمارستانی، چون پذیرش و رسیدگی حدود سه ماه زمان می برد، پرداختی علی الحساب خرداد سال 1402 هم انجام شده و از سنوات گذشته هم به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی های بیمه سلامت منظم و مرتب است

پرداختی های بیمه سلامت منظم و مرتب است