مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-09سياسي

مدیران مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان گفت: مدیران و مسئولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

- ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: گستره ماموریت های حقوق عامه بسیار زیاد است و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان می باشد که به طور دایم و شبانه روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسئولان با کوتاهی و کم کاری های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه مندی مردم و شهروندان عزیز را فراهم می کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

وی افزود: یکی از گلایه های جدی دادستانی مرکز استان این است که متاسفانه مشاهده می شود برخی متولیان امر به دلیل بی تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات بحق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می شوند که نمونه آن صف های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زوار پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.

  به گفته احمدزاده؛ اگر هر مسئول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم می شود تا به حل دغدغه های اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند

مدیران مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند