مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-13ورزشي

دیدارهایی بدون تعیین عیار برای تیم ملی فوتبال


کارشناس فوتبال ایران با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و با تاکید بر اینکه رقابت با تیم های درجه دو بد نیست اما عیار واقعی را مشخص نمی کند، - گفت: انتقادها برای تخریب نیست.

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیم ملی در هیچ دیداری از پیش برنده نباشیم وی با یادآوری اینکه تیم ملی فوتبال خود را برای حضور پر قدرت در جام ملت های آسیا آماده می کند، گفت: می دانیم که بازی های سختی در پیش داریم و باید با تمام قوا آماده شویم، هیچ بازی راحتی وجود ندارد و نباید خود را از پیش برنده بدانیم، یک اشتباه میتواند ما را از رسیدن به قهرمانی در جام ملت های آسیا دور کند بنابراین باید تلاشی مضاعف داشته باشیم تا رویای قهرمانی به واقعیت تبدیل شده و بعد از گذشت نزدیک به 50 سال جام را بالای سر ببریم.

قلعه نویی برای موفقیت ابزار لازم می خواهد این کارشناس فوتبال در مورد بازی های تدارکاتی که تیم ملی آنها را به سرانجام رسانده است، گفت : همه تیم های ملی برای موفقیت در سطح بین المللی به امکانات کافی نیاز دارند.

زیر ساخت مناسب، اردوهای منظم و از همه مهمتر بازی های تدارکاتی با تیم های صاحب نام که بتواند نقاط ضعف را به کادر فنی نشان دهد، قلعه نویی میداند کار سختی در پیش دارد و باید برای موفقیت ابزار لازم را در اختیار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهایی بدون تعیین عیار برای تیم ملی فوتبال

دیدارهایی بدون تعیین عیار برای تیم ملی فوتبال