مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-29فرهنگي

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم اعلام شد


دبیر سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم با اعلام فراخوان این جشنواره گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم می توانند تا 30 مهرماه امسال آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بخشی سورکی، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم اظهار داشت: خانه مطبوعات استان قم با حمایت و همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین همراهی و مشارکت فعالانه اهالی رسانه این استان؛ سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم را برگزار می کند.

دبیر سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم عنوان داشت: دبیرخانه جشنواره از تمامی روزنامه نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی دارای مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم دعوت می کند، تا آثار خود را بر اساس ضوابط و قوانین اعلام شده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان داشت: فراهم آوردن زمینه و ایجاد رقابت سالم و بروز استعدادهای اهالی رسانه استان، ارزیابی مهارت های رسانه ای و شناساندن و معرفی برترین های رسانه استان، ترغیب اهالی رسانه به سمت مطالبه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم اعلام شد

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم اعلام شد