مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-02فرهنگي

دستور فوری وزیر ارشاد برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک تهران


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک جلسه با نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران ، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک جلسه با نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران ، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک جلسه با نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، نمایندگان نوازندگان اخراج شده، درباره دغدغه های خود سخن گفتند و به بحث و گفت وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستند.

پس از این گفت وگوها و بیان دغدغه هنرمندان حاضر، محمدمهدی اسماعیلی در پایان جلسه، دستور فوری بازگشت همه 40 نوازنده اخراج شده از سوی بنیاد رودکی را صادر و تاکید کرد که حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان باید پیگیری شود.

در این جلسه سید مجید پوراحمدی (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) نیز حضور داشت و بنا بر نظر وزیر ارشاد، پیگیری ویژه این موضوع به پوراحمدی واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری وزیر ارشاد برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک تهران

دستور فوری وزیر ارشاد برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک تهران