مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-29اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر به به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار 30میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با اجرای این طرح، مشکل تامین آب روستاهای کوه زین ، مهستان و خراسانلو در منطقه صایین قلعه رفع و مشترکین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و احداث یک هزار و 700 متر خط انتقال است که جمعیتی افزون بر 2 هزار نفر را تحت پوشش قرار داد.

جزء قاسمی بیان داشت: حفر و تجهیز چاه جدید شهر ابهر به عمق 180 متر و با دبی 30 لیتر در ثانیه و احداث یک هزار متر خط انتقال با اعتبار 80 میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان ابهر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بهره برداری از تامین آب پایدار مجتمع آبرسانی درسجین نیز با اعتبار 16 میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر