مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-08اجتماعي

آسمان استان های مرزی صاف همراه با وزش باد خواهد بود


به گزلارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی اعلام کرد: با شمالی شدن جریانات از سوی خزر در استان های مازندران، گیلان و گلستان رگبار باران، - سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان خوزستان و اهواز روز آینده صاف همراه با افزایش رطوبت و شرجی گاهی با وزش باد، آسمان ایلام صاف گاهی با وزش باد شدید و همچنین آسمان کرمانشاه فردا صاف خواهد بود.

به گزلارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی اعلام کرد: با شمالی شدن جریانات از سوی خزر در استان های مازندران، گیلان و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم، این شرایط جوی روز جمعه علاوه بر استان های مذکور در اردبیل همچنین برخی مناطق آذربایجان شرقی حاکم خواهد بود.

روز شنبه 18 شهریور در مناطقی از استان های ساحلی خزر، اردبیل همچنین مناطقی از آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم، روز یکشنبه با تقویت مجدد جریان های شمالی در استان های گلستان، مازندران، گیلان و مناطقی از خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

از امروز تا جمعه در شمال شرق، جنوب شرق و شرق کشور خصوصاً زابل همچنین بخش هایی از مرکز و غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک داریم، این شرایط جوی روز شنبه در نوار غربی کشور و دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان استان های مرزی صاف همراه با وزش باد خواهد بود

آسمان استان های مرزی صاف همراه با وزش باد خواهد بود