مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-23حوادث

کشف 33 کیلوگرم موادمخدر در کلاله و گرگان


طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی 28 کیلوگرم تریاک در شهرستان کلاله و پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گرگان کشف شد.

- ایسنا/گلستان طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی 28 کیلوگرم تریاک در شهرستان کلاله و پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان گرگان کشف شد.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی، فرمانده انتظامی کلاله، امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات کشف مواد مخدر در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: با تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی مجموعه کلانتری 11 و پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان، 28 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک قاچاقچی در این شهرستان کشف شد.

وی با بیان اینکه این قاچاقچی پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: مواد کشف شده، بزرگترین محموله مکشوفه در سال جاری در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی کلاله با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 35 کیلو و 500 گرم انواع مخدر در این شهرستان کشف شده است، افزود: در این عملیات ها 22 خرده فروش و 2 قاچاقچی حرفه ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

نقره داغ خرده فروشان مواد مخدر در گرگان فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در خصوص اجرای طرح امنیت محله محور در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان توضیح داد: در همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 کیلوگرم موادمخدر در کلاله و گرگان

کشف 33 کیلوگرم موادمخدر در کلاله و گرگان