مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-02سياسي

ارزیابی 52 دستگاه اجرایی خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: فرآیند ارزیابی 52 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به پایان رسیده و دستگاه های برتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز عبدالصمد صفر نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهارکرد: فرآیند ارزیابی 52 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به پایان رسیده و دستگاه های برتر، معرفی و تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه ارزیابی ها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است، گفت: شاخص های عمومی برای همه دستگاه های اجرایی، مشترک و شامل سه محور اصلی عدالت ، رضایت مردم و بهره وری و تعالی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی افزود: دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در 6 گروه تقسیم بندی شدند و  بر اساس امتیاز کسب شده در شاخص های عمومی و اختصاصی، در هر گروه، دستگاه اجرایی واجد بالاترین امتیاز بعنوان دستگاه برتر معرفی می شود.

وی اظهارداشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردهای دولت است و امسال در کنار افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در این هفته، دستگاه های اجرایی فعالیت و عملکرد ارزنده ای داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی 52 دستگاه اجرایی خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی

ارزیابی 52 دستگاه اجرایی خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی