مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-24اقتصادي

طرح های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت 953 طرح با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری و تکمیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری عصر امروز در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری دستگاه های استانی، زمینی در فاصله 2 هزار و 700 متری از مرز عراق برای خدمت رسانی به زوار آماده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دفتر امور روستایی در سال 1401، 2 برابر سال 1401 اعتبارات جذب کرده و در سه ماهه ابتدایی امسال نیز اعتباراتی برابر با کل اعتبارات سال 1400 داشته است.

وی با اشاره به تخصیص 5 میلیارد تومان از اعتبارات ماده 17 به استان، افزود: بیمه ساختمان های روستایی و عشایری عملیاتی شده است.

حیدری با بیان اینکه سهمیه قیر 1401 به صورت کامل برای بهبود جاده ها استفاده شد، تصریح کرد: با تامین 75 درصد زمین های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده ایم.

وی اظهار داشت: در هفته دولت 953 طرح با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری و تکمیل، در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی و افتتاح می شود این در حالی است که طرح های هفته دولت در سال گذشته 405 مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است

طرح های هفته دولت در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است