موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02اجتماعي

تردد 600 هزار زائر اربعین از مرز خسروی / تردد هر زائر؛ کمتر از یک دقیقه طول می کشد


فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه از خروج بیش از 470 هزار زائر از مرز خسروی در اربعین امسال خبر داد.

- تردد 600 هزار زائر اربعین از مرز "خسروی"/ تردد هر زائر؛ کمتر از یک دقیقه طول می کشد ایسنا/کرمانشاه فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه از خروج بیش از 470 هزار زائر از مرز خسروی در اربعین امسال خبر داد.

علی شعبانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش تردد از مرز خسروی در شبانه روز گذشته گفت: طی 24 ساعته گذشته 62 هزار و 311 نفر از این مرز خارج شده و 44 هزار و 497 نفر از طریق آن وارد کشور شده اند.

وی افزود: در مجموع روز گذشته 107 هزار زائر از مرز خسروی تردد داشتند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

به گفته فرمانده قرارگاه ویژه اربعین کرمانشاه تاکنون بیش از 470 هزار زائر از مرز خسروی راهی عتبات شده و بیش از 122 هزار زائر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

شعبانی گفت: با این احتساب تردد از مرز خسروی در اربعین امسال تاکنون به مرز 600 هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار 92 گیت در مرز خسروی گفت: در حال حاضر روزانه گیت های بیشتری به بحث ورود زوار به کشور اختصاص داده می شود.

شعبانی گفت: با توجه به گیت های موجود و نیز رایزنی های صورت گرفته با طرف عراقی، خوشبختانه سخت گیری ها برای تردد زوار کمتر شده و معطلی زوار در عبور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 600 هزار زائر اربعین از مرز خسروی / تردد هر زائر؛ کمتر از یک دقیقه طول می کشد

تردد 600 هزار زائر اربعین از مرز خسروی / تردد هر زائر؛ کمتر از یک دقیقه طول می کشد