مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-13ورزشي

آکادمی فولاد در مسیر یک تحول بزرگ


آکادمی باشگاه فولاد با توجه به اقدام جالب و منحصر بفرد باشگاه در بخش مدرسه فوتبال و نیز نگاه خوب سرمربی اسپانیایی تیم بزرگسالان، در مسیر یک تحول بزرگ قرار گرفته است.

- ایسنا/خوزستان آکادمی باشگاه فولاد با توجه به اقدام جالب و منحصر بفرد باشگاه در بخش مدرسه فوتبال و نیز نگاه خوب سرمربی اسپانیایی تیم بزرگسالان، در مسیر یک تحول بزرگ قرار گرفته است.

آکادمی فولاد که با روی کار آمدن مدیریت جدید شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است در یکی از اقدام های جالب اقدام به ثبت نام آنلاین و سیستماتیک مدرسه فوتبال کرده است که سبب رضایت تمامی فوتبال دوستان شده است، زیرا در این طرح خانواده ها به صورت کاملا شفاف و بدون نیاز به حضور و مراجعه در آب و هوای گرم اهواز و خوزستان به صورت کاملا آسان اقدام به ثبت نام فرزندان خود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم چنین با اضافه کردن یک سالن دیگر به این آکادمی، آکادمی باشگاه فولاد رکورد جدیدی ثبت کرد و در دو ترم تابستان نزدیک به 1600 بازیکن آموزش دیدند.

ضمن این که با تشکیل کمیته فنی 15 نفره اقدام به کشف و پرورش استعدادهای ناب خوزستانی داشت که طبق شنیده ها نزدیک به 120 بازیکن با استعداد در رده های زیر 10سال، زیر 11 سال، زیر 12 سال، زیر 13 سال و زیر 14 سال کشف شدند که با تشکیل تیم های رده های سنی مختلف و انتخاب کادرفنی مجرب، شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی فولاد در مسیر یک تحول بزرگ

آکادمی فولاد در مسیر یک تحول بزرگ