مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-27اجتماعي

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ومحور شهیدان کریمی به زودی آغاز می شود


پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و محور شهیدان کریمی یکی از پروژه های بزرگ برای روان سازی ترافیک است که تا 15 روز آینده کار ساخت آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه های شهر زنجان اظهار کرد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و محور شهیدان کریمی یکی از پروژه های بزرگ برای روان سازی ترافیک است که به گفته پیمانکار تا 15 روز آینده با تجهیز کارگاه و ایجاد تجهیزات بچینگ عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بارش های سیل آسای اخیر و ایجاد آبگرفتگی در برخی معابر ابراز کرد: احداث کانال هدایت آب برای ساماندهی آب گرفتگی زیر پل کوی فرهنگ در دستور کار قرار گرفت که با اتمام این پروژه آب به کانال شمالی - جنوبی اصلی شهر هدایت خواهد شد.

شهردار زنجان در ارتباط با طرح توسعه آرامستان عنوان کرد: در آرامستان نیز حتماً باید در تدارک زمین باشیم و حداقل 50 هکتار دیگر باید اضافه شود تا پاسخگوی نیاز شهر برای سال های آتی باشد.

وی به بازدید از مرکز مدیریت بحران شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: این روزها مرکز مدیریت بحران در حال ارسال تجهیزات به موکب های اربعین است و با توجه به اینکه 99 درصد زائران زنجانی از مرز مهران به اربعین می روند، خدمات شهرداری در این منطقه هم ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ومحور شهیدان کریمی به زودی آغاز می شود

پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ومحور شهیدان کریمی به زودی آغاز می شود