مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-17ورزشي

هیاهو برای سیم کارت کریستیانو رونالدو


از آنجا که کیفیت نت در ماه های اخیر تغییر چندان زیادی نکرده و فیلترینگ شبکه های اجتماعی هم به قوت خود باقی است، ظاهرا تصمیم بر آن گرفته شده تا «امتیاز ویژه ای» در اختیار خارجی هایی قرار بگیرد که در روز های آتی برای مسابقات فوتبال به ایران سفر می کنند: - از آنجا که کیفیت نت در ماه های اخیر تغییر چندان زیادی نکرده و فیلترینگ شبکه های اجتماعی هم به قوت خود باقی است، ظاهرا تصمیم بر آن گرفته شده تا امتیاز ویژه ای در اختیار خارجی هایی قرار بگیرد که در روز های آتی برای مسابقات فوتبال به ایران سفر می کنند: سیم کارت با اینترنت نامحدود و البته بدون فیلتر برای رونالدو.

روزنامه شرق نوشت: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، قرار است به زودی به ایران سفر کند تا در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

دیداری که با توجه به محرومیت سرخ پوشان تهرانی، بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

از مدت ها قبل، حتی قبل تر از آنکه مشخص شود رونالدو ممکن است به ایران سفر کند، دغدغه های متنوعی برای پذیرایی از او و دیگر ستاره های فوتبال جهان در ایران وجود داشت.

  مهم ترین آن ها وضعیت نابسامان ورزشگاه آزادی است که برخلاف وعده های مکرر مسئولان در بازسازی و مرمت، تقریبا هنوز دست نخورده باقی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهو برای سیم کارت کریستیانو رونالدو

هیاهو برای سیم کارت کریستیانو رونالدو