مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-17ورزشي

نماینده مجلس: ساخت ورزشگاه در تهران می تواند یادگار ماندگار دولت سیزدهم باشد


عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه آقای هاشمی در زمان سرپرستی خود در وزارت ورزش راه اندازی بخش ساخت ابر پروژه ورزشگاه تهران راکلیدزده، تاکید کرد: - محسن فتحی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه های کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت:  توجه به جوانان از نقاط قوت برنامه های آقای هاشمی است، موضوعی که تاکنون نسبت به آن غفلت شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه تاکنون جنبه جوانان وزارت ورزش کمتر مورد توجه وزرای پیشین ورزش قرار گرفته است بنابراین از وزیر پیشنهادی می خواهم تا توجه ویژه ‎ای به جوانان داشته باشد و نسبت به ایجاد بستری برای شکوفایی توانمندی های بالقوه و تقویت استعدادهای بالفعل آنان،حل مشکلات ازدواج و کار، ساخت اماکن ورزشی مناسب اقدام کند.

فتحی افزود: از دیگر اقداماتی که آقای هاشمی در زمان سرپرستی خود کلید زده راه اندازی بخش ساخت ابر پروژه ورزشگاه تهران است، این اقدام در صورت تامین اعتبار و با اهتمامی که از وزیر پیشنهادی سراغ دارم می تواند تبدیل به یادگاری دولت سیزدهم به جوانان و ملت ورزش دوست ایران باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اعلام اینکه قاطبه مجلس از برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش حمایت می کنند، تاکید کرد: امیدواریم با حمایتی که مجلس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ساخت ورزشگاه در تهران می تواند یادگار ماندگار دولت سیزدهم باشد

نماینده مجلس: ساخت ورزشگاه در تهران می تواند یادگار ماندگار دولت سیزدهم باشد