مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-23سياسي

بازرسان باید گلوگاه های فساد را خوب بشناسند


قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان باید گلوگاه های فساد، سوء جریانات، افراد مفسد و فاسد و زمینه های فساد را در محیط بازرسی خوب بشناسند و برای مسدودسازی و رفع آن ها اقدام نمایند.

- قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان باید گلوگاه های فساد، سوء جریانات، افراد مفسد و فاسد و زمینه های فساد را در محیط بازرسی خوب بشناسند و برای مسدودسازی و رفع آن ها اقدام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تحلیف بازرسان جدیدالورود سازمان بازرسی با تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و ایام اربعین حسینی(ع) خطاب به بازرسان جدیدالوورد گفت: با شروع رسمی و جدی کار در سازمان بازرسی کل کشور فصل جدیدی در زندگی تک تک شما آغاز و در این فصل جدید، مسئولیت بسیار مهم و سنگینی بر دوش شما بازرسان گذاشته می شود.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت در سازمان بازرسی، تصریح کرد: پس از آنکه امروز در برابر خداوند متعال و کلام وحی و قرآن کریم سوگند یاد کرده اید تا در پیشگاه ملت بزرگ و عزیز ایران، مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران مسئول باشید، باید در این مسیر با اخلاص حرکت کرده و خدا را در همه حالات ناظر خود قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان باید گلوگاه های فساد را خوب بشناسند

بازرسان باید گلوگاه های فساد را خوب بشناسند