مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-17بين الملل

دنیای اقتصاد : رمزگشایی از محتوای نامه رییسی به خاندان سلمان


یک رسانه سعودی پنج شنبه هفته گذشته گزارش داد که پادشاه و ولیعهد عربستان دو نامه از رییس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند.

مفاد این دو نامه افشا نشده اما « دنیای اقتصاد » به نقل از برخی منابع آگاه از جزییات این دو نامه مطلع شده که محتوا، - یک رسانه سعودی پنج شنبه هفته گذشته گزارش داد که پادشاه و ولیعهد عربستان دو نامه از رییس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند.

مفاد این دو نامه افشا نشده اما دنیای اقتصاد به نقل از برخی منابع آگاه از جزییات این دو نامه مطلع شده که محتوا، ناظر بر دعوت رسمی متقابل رییس جمهور ایران از پادشاه و ولیعهد سعودی برای سفرهای جداگانه به ایران و همچنین توسعه و ارتقای روابط است.

با گذشت 6 ماه از توافق ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک که هفته گذشته منجر به استقرار سفرای دو کشور در تهران و ریاض شد، یک رسانه سعودی پنج شنبه هفته گذشته گزارش داد که پادشاه و ولیعهد عربستان دو نامه از رییس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند.

  مفاد این دو نامه افشا نشده اما دنیای اقتصاد به نقل از برخی منابع آگاه از جزییات این دو نامه مطلع شد.

  این دو نامه ناظر بر دعوت رسمی متقابل رییس جمهور ایران از پادشاه و ولیعهد سعودی برای سفرهای جداگانه به ایران و همچنین توسعه و ارتقای روابط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای اقتصاد : رمزگشایی از محتوای نامه رییسی به خاندان سلمان

دنیای اقتصاد : رمزگشایی از محتوای نامه رییسی به خاندان سلمان