مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-10اقتصادي

درآمد 1000 میلیارد تومانی از غربالگری غیراستاندارد جنین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از ماجرای محدودیت در تولید و توزیع کیت های غربالگری جنین که با واکنش و تکذیب سخنگوی وزارت بهداشت همراه شد، - سخنگوی وزارت بهداشت، از درآمد 1000 میلیارد تومانی ذی نفعان غربالگری غیراستاندارد جنین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از ماجرای محدودیت در تولید و توزیع کیت های غربالگری جنین که با واکنش و تکذیب سخنگوی وزارت بهداشت همراه شد، حالا پدرام پاک آیین در تازه ترین اظهار نظر پیرامون غربالگری جنین، مدعی شده که ذی نفعان غربالگری غیر استاندارد جنین، سالانه 1000 میلیارد تومان درآمد داشته اند که حالا از این درآمد بی نصیب مانده اند.

وی ضمن تکذیب تولد نوزادان دارای ناهنجاری بعد از اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: سامانه های الکترونیک وزارت بهداشت، هیچ گونه افزایش در تولد نوزادان دارای ناهنجاری های ژنتیکی را از زمان اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به این سو نشان نمی دهند.

پاک آیین افزود: ذی نفعان غربالگری غیر استاندارد جنین، سالانه بیش از 1،000 میلیارد تومان درآمد از این محل کسب می کردند که با اجرای قانون حمایت از خانواده و استانداردسازی غربالگری جنین، این سود را از دست رفته می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 1000 میلیارد تومانی از غربالگری غیراستاندارد جنین

درآمد 1000 میلیارد تومانی از غربالگری غیراستاندارد جنین