مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-31اقتصادي

افتتاح 47 پروژه محرومیت زادیی در شیراز


47 پروژه محرومیت زدایی هم زمان با هفته دولت در دوازدهمین گام از جهش عمرانی کلان شهر شیراز با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال در 10 منطقه این کلان شهر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس 47 پروژه محرومیت زدایی هم زمان با هفته دولت در دوازدهمین گام از جهش عمرانی کلان شهر شیراز با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال در 10 منطقه این کلان شهر به بهره برداری رسید.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز پنج شنبه 9 شهریور در این آیین اظهار کرد: در شورای ششم شیراز 72 رویکرد تعریف کرده ایم که حرکت جهادی یکی از آن هاست و امروز مدعی هستیم که در بخش های مختلف پروژه ها در سرفصل گوناگون در حال اجرا است.

سید ابراهیم حسینی خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای اصلی ما نیز سومین حرم اهل بیت(ع) بوده که سندی جامع برای آن تدوین شده که یکی از محورهای آن شاخص محرومیت زدایی است.

شهردار کلان شهر شیراز نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی در 40 محله در قالب 77 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 108 میلیارد ریال در سطح مناطق یازده گانه کلانشهر شیراز در دستور کار قرار گرفت که امروز به صورت خاص فاز نخست در قالب 47 پروژه با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال به افتتاح رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 47 پروژه محرومیت زادیی در شیراز

افتتاح 47 پروژه محرومیت زادیی در شیراز