مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-10سياسي

قدردانی دادستان کشور از مسئولان عراق و ایران برای برقراری امنیت زائران اربعین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در مراسم گلباران مزار شهدای یوم الله 17 شهریورکه با حضور اقشارمختلف مردم برگزار شد، - دادستان کل کشور گفت: میلیون ها زائر ایرانی، با آزادی و در امنیت کامل، از مرز ها عبور کرده و به زیارت کربلا رفته اند و بنده به سهم خود، از مسئولان عراق و ایران تشکر می کنم که این امنیت و امکانات را برای زوّار اربعین فراهم کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد، دادستان کل کشور، در مراسم گلباران مزار شهدای یوم الله 17 شهریورکه با حضور اقشارمختلف مردم برگزار شد، با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران و شان و جایگاه شهیدان اظهار داشت: شهدای گرانقدر 17 شهریور در دوران خفقان رژیم پهلوی ایستادند و جان خویش را در راه دین فدا کردند.

وی افزود: قیام 17 شهریور، سد شکن بود و در مسیر مبارزه با رژیم پهلوی، تاریکی ها و موانع را از بین برد و پس از آن حادثه، طولی نکشید که همه ملت ایران به صحنه آمدند و انقلاب اسلامی پیروزی شد.

بنابراین، خون پاک شهیدان 17 شهریور، راه را برای پیروزی انقلاب و ارائه خدمت به مردمی که ده ها سال در محرومیت مانده بودند، هموار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی دادستان کشور از مسئولان عراق و ایران برای برقراری امنیت زائران اربعین

قدردانی دادستان کشور از مسئولان عراق و ایران برای برقراری امنیت زائران اربعین