مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-09سياسي

25 درصد تسهیلات به تعاونی ها تخصیص یابد/ آبزی پروری،دامپروری و کشاورزی پررنگ شود


استاندار گیلان خواستار تخصیص سهم 25 درصدی تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی ها شد و بیان کرد: اتحادیه های بخش تعاونی بیش از پیش فعال شوند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان خواستار تخصیص سهم 25 درصدی تسهیلات اشتغالزایی به تعاونی ها شد و بیان کرد: اتحادیه های بخش تعاونی بیش از پیش فعال شوند.

اسدالله عباسی امروز در مراسم تقدیر از تعاونی های برتر استان گیلان، با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب نسبت به تعاون و تعاونی ها، اظهار کرد: رهبری به تعاون اعتقاد دارند و ما مسئولان نیز وظیفه داریم در این راستا حرکت کنیم.

وی تعاون را دارای ریشه قرآنی دانست و افزود: قطعا تعاون و همکاری در کارهای خوب همچون ایجاد اشتغال برای جوانان با برکت همراه است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی از تعاونی ها، عنوان کرد: تعاون اقتصاد مردم پایه بوده و جزو راهبردهای دولت سیزدهم است لذا باید از ظرفیت های تعاون برای توسعه استان استفاده کنیم.

عباسی با اشاره به تکلیف قانونی تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور، ادامه داد: به دنبال افزایش کمی تعاونی ها نیستیم و پایش کیفی تعاونی ها و حمایت از تعاونی های فعال در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید سهم تعاون را در تولید و اشتغال استان مشخص کنیم، گفت: طبق منویات رهبر انقلاب، تعاونی ها می توانند جلوی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد تسهیلات به تعاونی ها تخصیص یابد/ آبزی پروری،دامپروری و کشاورزی پررنگ شود

25 درصد تسهیلات به تعاونی ها تخصیص یابد/ آبزی پروری،دامپروری و کشاورزی پررنگ شود