مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:052023-08-27حوادث

زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند


از زائران می خواهیم تا در صورت نداشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به تمهیدات پلیس در خصوص کنترل و نظارت دقیق بر گذرنامه های زائران در پایانه مرزی مهران گفت: از زائران می خواهیم تا در صورت نداشتن گذرنامه به مرز مراجعه نکنند.

  وی افزود: با توجه به اینکه همه ساله در این ایام میزبان زائران بسیار زیادی از نقاط مختلف کشور هستیم بنابراین نیاز است تا برنامه ریزی مدونی در این خصوص انجام شود.

سردار سلمانی اضافه کرد: پلیس گذرنامه به صورت شبانه روز فعال است و از نظر تمدید و صدور گذرنامه زائران مشکلی وجود ندارد و از زائران می خواهیم که جهت صدور گذرنامه ضمن عدم مراجعه به مرز، کار های مربوط به گذرنامه خود را از طریق دفاتر پلیس +10 و پلیس گذرنامه پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تیمی از اداره گذرنامه در پایانه مرزی مستقر هستند و به صورت دقیق بر گذرنامه های زائران نظارت و ایرادات احتمالی را برطرف می کنند که بحمد الله با تمهیدات انجام شده تا به امروز هیچ زائری به کشور برگشت داده نشده است.

این مسئول انتظامی در پایان با قدردانی از کلیه عوامل انتظامی مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: پلیس با به کارگیری تمامی امکانات بر آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند

زائران بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند