مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 05:552023-09-05اقتصادي

حمایت ها به تناسب سیاست های اصلاح یارانه ای کشور ادامه می یابد


قرار است از مهرماه یارانه دارو به جای نهادهای بیمه گر به مصرف کننده نهایی اختصاص پیدا کند، چرا که گلایه زیادی شده که مبلغ یارانه دارو با تاخیر و یا کم به دست افراد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موضوع برنامه صف اول به سازمان هدفمندی یارانه ها از دهک بندی خانوارها تا پرداخت یارانه اختصاص داشت که با حضور آقای علی عسگری، رییس سازمان هدفمندی یارانه ها بررسی شد.

بفرمایید اصلاً طی وظایف شما با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرز آن و تمایز آن کجاست؟ در بحث یارانه ها می دانید که تمام آحاد جامعه در رابطه با یارانه ها درگیر موضوع هستند.

یک تقسیم کاری شده است بین دستگاه های متولی که در حوزه یارانه ها است، یک بخش کار را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می دهد، بحث دهک بندی خانوارها، بحث مربوط به تعیین وسع خانوارها، حذف خانوارها، اضافه کردن خانوارها، بعهده وزارت کار و رفاه اجتماعی است.

یک بخش کار در حوزه پلیس 110 است، کسانی که سرپرست خانواده هستند، یا تغییری در سرپرست خانوار انجام می شود، یا فردی به خانوار اضافه می شود، یا کفالت دارند، قیومت دارند، یا بر اساس احکام دادگستری کسانی هستند که از خانواری جدا می شوند، به خانواری متصل می شوند، این ها را معمولاً پلیس 110 انجام می دهد و آن ها هستند که به هر حال این خدمت را به مردم انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ها به تناسب سیاست های اصلاح یارانه ای کشور ادامه می یابد

حمایت ها به تناسب سیاست های اصلاح یارانه ای کشور ادامه می یابد