مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-29اقتصادي

روند تجهیز و توسعه فرودگاه مشهد در دولت سیزدهم شتاب گرفت


مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: روند توسعه و تکمیل تجهیزات فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با اجرای طرح های عمرانی در دولت سیزدهم سرعت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود امانی بنی اظهار کرد: هم اینک طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار است و با توجه به پیش بینی ها تا مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی بیان کرد: افزایش پل های تلسکوپی (ایربریج) فرودگاه مشهد به منظور تسهیل در انتقال مسافران، یکی از تعهدات فرودگاه مشهد است که هم اینک از اجرای چهار پل تکلیفی موجود در برنامه شرکت فرودگاه ها، سه پل عملیاتی شده است.

وی گفت: بهسازی هشت هزار متری پارکینگ هواپیما (اپرون) فرودگاه مشهد همزمان با عملیات حج 1402 انجام شد و توسعه اپرون به مساحت 72 هزار مترمربع نیز در دست اقدام است و در سه ماهه سوم امسال به بهره برداری خواهد رسید.

امانی بنی افزود: افتتاح و بهره برداری از فرودگاه شهدای گناباد نیز با هزینه ای افزون بر 6 هزار و 700 میلیارد ریال و با مساحتی در حدود 380 هکتار در دولت سیزدهم شتاب گرفت که خدمتی دیگر از دولت به مردم جنوب خراسان رضوی پس از 28 سال انتظار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تجهیز و توسعه فرودگاه مشهد در دولت سیزدهم شتاب گرفت

روند تجهیز و توسعه فرودگاه مشهد در دولت سیزدهم شتاب گرفت