مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-03سياسي

پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است


مسئول موکب فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است، گفت: پیاده روی اربعین نمونه ای از جهاد تبیین فرهنگ عاشورا است.

- کربلا- مسئول موکب فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است، گفت: پیاده روی اربعین نمونه ای از جهاد تبیین فرهنگ عاشورا است.

محدثه بسام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موکب فاطمه زهرا (س) از چهارم شهریور در کربلا مستقر است و تا اربعین در این مکان مقدس خدمات دهی می کند، افزود: این موکب در سه وعده تغذیه، اسکان و پذیرایی و همچنین خدمات پزشکی در خدمت زوار حرم مطهر آل الله است.

مسئول موکب فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه هشتمین سال حضور و استقرار این موکب در کربلا است، گفت: عشق به امام حسین (ع) تمام سختی ها و دشواری ها را آسان می کند.

بسام با اشاره به حضور نسل جوان در همایش پیاده روی اربعین بیان کرد: عشق به حسین (ع) نسل ها، قلب ها و اندیشه ها مسحور خود کرده است.

وی با بیان اینکه اربعین همایش خاطره سازی و خاطره بازی عاشقان است، افزود: هر کس یک بار اربعین به کربلا مشرف شود مجذوب عشق حسین (ع) خواهد شد و این عشق او را هر ساله به کربلا می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است

پیاده روی اربعین نماد وحدت آفرین بشریت است