مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-02حوادث

فوت 3 راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص فوت سه راکب موتورسیکلت در تونل توحید گفت: - رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت 3 راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در تونل توحید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص فوت سه راکب موتورسیکلت در تونل توحید گفت: آمار 4 ماهه سال 1402 حکایت از این دارد که علیرغم همه توصیه ها، اطلاع رسانی و تذکرات پلیس راهور تهران بزرگ و نکاتی که آموزش می دهیم، شاهد سه فقره تصادف فوتی در داخل تونل توحید بودیم که در هر سه مورد از این تصادفات خود راکب موتورسیکلت مقصر بوده است.

وی بیان داشت: علت این تصادفات عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین بوده است که سر آن ها به موانع برخورد کرده بود چرا که در داخل تونل به دلیل انباشت گاز های آلاینده تعادل این راکبین بر هم خورده و جان خود را از دست دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر اصراری برای تخلف وجود نداشته باشد مطمئناً سود این کار به خود راننده و راکب موتور سیکلت باز می گردد و این موضوع دغدغه پلیس است و هر چقدر بر روی این موضوع کار کنیم و اطلاع رسانی داشته باشیم می خواهیم حواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی

فوت 3 راکب موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی